Turkistondagi rus taʼlim muassasalarida oʻquvchilarni jismoniy rivojlantirish masalalari

Mualliflar

  • Abduraxim Xasanov
    Jismoniy tarbiya va sport bo‘yicha mutaxassislarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish instituti

Annotasiya

Maqolada XIX asr oxirlari va XX asr boshlarida Turkistonda rus tilida oʻqitadigan maktablarda jismoniy tarbiya va sportning ahvoli, oʻquvchilarni  jismoniy rivojlantirish masalalari yuzasidan  koʻrilgan choralar, oʻquvchi  yoshlar taʼlim-tarbiyasida jismoniy tarbiya va sportning oʻrni va ahamiyati, uning ijtimoiy mohiyati haqida soʻz boradi.

Kalit so‘zlar:

jismoniy tarbiya sport taʼlim-tarbiya aqliy tarbiya sport anjomlari maʼnaviy tarbiya ekskursiya xalq oʻyinlari

Bibliografik manbalar

Akramov A.K. Oʻzbekistonda jismoniy vadaniyat va sport tarixi.Oʻquv qoʻllanma.Toshkent, 1997. 35-bet.

Алимов Г.М. Становление и развитие концепций физического воспитания в России XVIII - начала XX вв. Изд-во Орского гуман-ного технологического ин-та, 2015. стр.43.

Алексеев С.В. История регулирования физической культуры и спорта в российской империи в период XVIII - начале XX вв. «Право и государство» 2016. - № 5, стр. 98.

Бендриков К.Е. Очерки по истории народного образования в Туркестане. М., "Наука", 1960, 63-65-бетлар.

Jalilova L.A. Jismoniy tarbiya tarixi. Toshkent, 2012, 112-115-betlar.

Xodjaev P. Oʻzbekistonda jismoniy tarbiya tarixi. Toshkent, 1997, 62-65-betlar.

Oʻzbekiston milliy arxivi, I-17-f., 1-roʻyhat, 15968-hujjat, 6-varoq.

Oʻzbekiston milliy arxivi,I-47-f.,1- roʻyhat, 1315- hujjat. 38-38ob-varoq

Oʻzbekiston milliy arxivi,I-47-f.,1- roʻyhat, 4982- hujjat. 226-varoq.

Oʻzbekiston milliy arxivi, I-47-fond,1-yozuv, 658-hujjat, 17-17ob-varoqlar.

Oʻzbekiston milliy arxivi,I-1- fond, 27-yozuv, 1589-hujjat, 16ob-varoq.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Xasanov, A. (2025). Turkistondagi rus taʼlim muassasalarida oʻquvchilarni jismoniy rivojlantirish masalalari. Sport Ilm-Fanining Dolzarb Muammolari, 3(1), 106–111. Retrieved from https://sport-science.uz/index.php/journal/article/view/230

Муаллифнинг (муаллифоарнинг) энг кўп ўқилган мақолалари