Inklyuziv taʼlimda insonparvarlik

Mualliflar

  • Akrom Akmalov
    Jismoniy tarbiya va sport bo‘yicha mutaxassislarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish instituti

Annotasiya

Malaka oshirish tizimida  inklyuziv taʼlim talablarining asosiy komponentlari: inklyuziya, inklyuziv taʼlimning huquqiy - meʼyoriy asoslari, tamoyillari, qoidalari, davlat taʼlim talablari, kreativ yondashuv,  maxsus yordamga muhtoj boʻlgan bolalarga beriladigan yordam yuzasidan bilim, koʻnikma va malakalar, kasbiy kompetentligini takomillashtirilish omillari bayon etilgan.

Kalit so‘zlar:

alohida ehtiyojli bola sharoit tamoyil muhofaza individuallashtirish tabaqalashtirish maqsad natija faoliyat inklyuziya uygʻunlashish

Bibliografik manbalar

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning BMT Inson huquqlari boʻyicha kengashining 46 - sessiyasidagi nutqi

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti, Milliy Olimpiya qoʻmitasi raisi Shavkat Mirziyoev boshchiligida 2025 йил 13- fevral kuni olimpiya va paralimpiya harakati, ixtisoslashtirilgan va ommaviy sportni yangi bosqichga olib chiqish hamda aholi jismoniy faolligini oshirish chora-tadbirlari boʻyicha videoselektor материаллари

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 11-sentabrdagi “Oʻzbekiston strategiyasi - 2030 toʻgʻrisida”gi PF-158-son Farmoni. https://lex.uz/ru/docs/-6600413

Oʻzbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi T.: 2023y.

Oʻzbekiston Respublikasining 2020-yil 23-sentabrdagi “Taʼlim toʻgʻrisida”gi OʻRQ-637-son Qonuni. https://lex.uz/docs/-5013007

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Akmalov, A. (2025). Inklyuziv taʼlimda insonparvarlik. Sport Ilm-Fanining Dolzarb Muammolari, 3(1), 80–83. Retrieved from https://sport-science.uz/index.php/journal/article/view/225