Maktabda jismoniy madaniyatni shakllantirish jarayonining pedagogik xususiyatlari

Mualliflar

  • Quo‘anishbay Mamutov
    Jismoniy tarbiya va sport bo‘yicha mutaxassislarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish institut Nukus filiali

Annotasiya

Ushbu maqolada Respublikamizda sog‘lom va har tomonlama yetuk avlodni tarbiyalash yo‘nalishida olib borilayotgan islohotlar, jismoniy tarbiya mashg‘ulotlarining sifatini yanada oshirish masalalari hamda yetuk olimlarning olib borgan ilmiy tadqiqot ishlari va jismoniy madaniyat haqidagi fikrlari tahlil qilingan.

Kalit so‘zlar:

sog‘lomlashtirish jismoniy tarbiya maktab ta’lim sinf jismoniy qobiliyat ilg‘or tajriba sport zaxira

Bibliografik manbalar

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 15-noyabrdagi PQ–392-son «Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida jismoniy tarbiya fani o‘qitilishini tubdan takomillashtirish hamda ushbu fan o‘qituvchilarining kasbiy faoliyatini rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida» qarori // https://www.lex.uz/docs/-7221716

Jumanov O.S. Jismoniy tarbiya nazariyasi va uslubiyoti [Matn]: uslubiy qo’llanma / O.S. Jumanov.–Toshkent: “Umid Design”, 2021. – 52 b.

Salomov R.S. Jismoniy tarbiya nazariyasi va uslubiyati. Darslik. – Toshkent: «ITA-PRESS», 2014. – 296 b.

Rafiyev, X., Xalmatova, N., Ahmedov J. Umumiy o‘rta ta’lim maktablari DTSga kiritilgan sport turlarini o‘qitish uslubiyati [Matn]: uslubiy qo‘llanma / X. Rafiyev, N.Xalmatova, J.Ahmedov. – Toshkent: «Umid Design» 2021. – 128 b.

Umarov A.T. Jismoniy tarbiya insoniyat madaniy taraqqiyotining ajralmas qismidir. Ta’lim va innovatsion tadqiqotlar (2022 yil No 5). – 147-151-betlar.

O‘rmonov A.A. Jismoniy tarbiya va jismoniy madaniyatning jamiyatdagi o‘rni va ahamiyati. Экономика и социум, 4 (107)-2, 2023. – 243-248-бетлар.

Xolbayeva, Sh.T. (2021). Jismoniy tarbiya nazariyasi va uslubiyati fani taraqqiyotining ustuvor yo‘nalishlari. Academic Research in Educational Sciences, 2(1), 850-858-betlar.

Лесгафт П.Ф. Семейное воспитание ребенка и его значение / П.Ф. Лесгафт. – Москва: Директ-Медиа, 2014. – 169 с.

Кабанов, А.Л. (2002). «Опорность» как принцип развития координации движений в борьбе. Теория и практика физической культуры. – № 9. – Стр. 36-38.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Mamutov, Q. (2024). Maktabda jismoniy madaniyatni shakllantirish jarayonining pedagogik xususiyatlari. Sport Ilm-Fanining Dolzarb Muammolari, 2(3), 91–95. Retrieved from https://sport-science.uz/index.php/journal/article/view/182