Ko‘p yillik tayyorgarlik bosqichlarida yuqori malakali gandbolchilarni saralab olish jarayonida kuch sifatini tahlil qilish usullari
Annotasiya
Mazkur maqolada yuqori malakali gandbolchilarning umumiy jismoniy tayyorgarlik bosqichida kuch sifatini aniqlash va tahlil qilish ishlari olib borilgan. Tadqiqotda “SKIF” va “Xorazm” jamoalarning kuch sifatlari tahlil qilingan holda natijalar bir biriga taqqoslangan va amaliy tavsiyalar berilgan.
Kalit so‘zlar:
yuqori malakali gandbolchilar umumiy jismoniy tayyorgarlik jismoniy sifat kuch sifatiBibliografik manbalar
Pavlov Sh.K, Abdurahmonov F.A, Akromov J.A, Gandbol :JTI uchun darslik, 2005 y.
Платонов В. Н. Современная спортивная тренировка. - К.: Здоровъя, 1980.
Алешин И.Н., Рыбаков В.В. Моделирование годичной подготовки в командных игровых видах спорта //Теория и практика физической культуры. - М., 2007.
Аллани А.Б. Взаимосвязь эффективности защитных действий гандболистов и уровня развития физических качеств: Автореф. дис. ... канд. пед. наук. - М., 1988.
Аль Тахер М.А. Моделирование защитной деятельности гандболистов высокой квалификации: Автореф. дис... канд. пед. наук. - Киев, 1988.
Анохин ПК. Узловые вопросы теории функциональной системы. – М.: Наука, 1980.
Achilov A.M., Akramov J.A. Goncharova O.V. Bolalarning jismoniy sifatlarini tarbiyаlash. Oʻquv qoʻllanma. - Т.: ЎзДЖТИ, 2009.
Бальсевич В.К. Спортивный венсор физического воспитания в российской школе. - Москва. НИЦ, 2006.
Барышев Г. И. Подготовка гандболистов в предсоревновательном этапе с учетом данных текущего контроля: Автореф.дис. ... канд. пед. наук. - М.: 1980.
Безверхов П.В. Библиотека тренера. - Т.: ITA-PRESS, 2014.
Берн Ш. Гендерная психология. - СПб.: Питер, 2001.
Блинова Н.Г., Кошко Н.Н., Кукченко К.А. Динамика показателей физического и психофизиологического развития детей от 7 до 12 лет. //Весник Кемеровского государственного университета. – 2017.
Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Kategoriyalar
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2024 Зоир Юсупов

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.