17-18 yoshli talabalarda koordinatsion qobiliyatlarning tuzilishi va ularning namoyon bo‘lishi

Mualliflar

  • А. Mamitov
    Qirg‘iz ta’lim akademiyasi
  • B. Kuluyev
    Qirg‘iz ta’lim akademiyasi

Annotasiya

Ushbu maqolada tadqiqot predmeti insonning koordinatsion qobiliyatlari namoyon bo‘lishining nazariy asoslarini o‘rganish va ularning tuzilish xususiyatlarini tavsiflab berishdan iborat. Oliy ta’lim muassasalarining 17-18 yoshli talabalari koordinatsion tayyorgarligini umumqabul qilingan usullar va mualliflik mezonlari yordamida o‘rganish bo‘yicha tadqiqotlar o‘tkazildi hamda natijalar baholandi. Shu asosda oliy ta’lim muassasalari 17-18 yoshli talabalarining koordinatsion qobiliyatlarining joriy holati aniqlandi va ularning namoyon bo‘lish darajasi diagnostik testlar hamda mezonlar yordamida baholandi. Taklif etilgan testlar yordamida olingan natijalar insonning koordinatsion qobiliyatlarini baholash imkoniyatini beradi va jismoniy tarbiya jarayoniga tegishli o‘zgartirishlar kiritishni taqozo etadi.

Kalit so‘zlar:

insonning koordinatsion qobiliyatlari koordinatsion qobiliyatlarning tuzilishi talabalarning koordinatsion tayyorgarligi talabalarning koordinatsion qobiliyatlarini baholash

Bibliografik manbalar

Бернштейн Н. А. О ловкости и ее развитии [Текст]: кн. для чтения / Бернштейн Н. А. – М.: Физкультура и спорт, 1991. – 209 с.

Бернштейн Н. А. О ловкости и ее развитии [Текст]: кн. для чтения / Бернштейн Н. А. – М.: Физкультура и спорт, 1991. – 209 с.

Буров А. Э. Диагностика и оценка профессионально важных качеств в практике профессионально-прикладной физической культуры [Текст]: учебное пособие / Буров А. Э., Ерохина О. А. – Чебоксары: ИД Среда, 2020. – 192 с.

Буров А. Э. Диагностика и оценка профессионально важных качеств в практике профессионально-прикладной физической культуры [Текст]: учебное пособие / Буров А. Э., Ерохина О. А. – Чебоксары.: ИД Среда, 2020. – 192 с.

Лях В. И. Координационно-двигательное совершенствование в физическом воспитании и спорте: история, теория, экспериментальные исследования // Теория и практика физической культуры. – 1995. – Т. 11. – С. 16.

Лях В. И. Координационно-двигательное совершенствование в физическом воспитании и спорте: история, теория, экспериментальные исследования //Теория и практика физической культуры. – 1995. – Т. 11. – С. 16.

Лях В. И. Координационные способности: диагностика и развитие [Текст]: учебное пособие / Лях В. И. – М.: TVT Divizion Publ, 2006.

Лях В. И. Координационные способности: диагностика и развитие [Текст]: учебное пособие / Лях В. И. – М.: TVT Divizion Publ, 2006.

Лях В. И. Тесты и нормативы уровней развития координационных способностей школьников // Физическая культура в школе. – 1988. – №. 7. – С. 19-52

Лях В. И. Тесты и нормативы уровней развития координационных способностей школьников //Физическая культура в школе. – 1988. – №. 7. – С. 19-52.

Мамытов А., Сулекеев К. Особенности физического развития и физической подготовленности студенческой молодежи, проживающей в условиях южного региона Кыргызстана [Текст] / А. Мамытов, К. Сулекеев // Известия Кыргызской академии образования. – 2008. № 3. – Бишкек, 2008. – С. 3.-7.

Мамытов А.М. Теория спорта [Текст]: учебное пособие / Мамытов А.М. – Бишкек: Бишкектранзит, 2001. – 253 с.

Мамытов А.М. Теория спорта [Текст]: учебное пособие / Мамытов А.М. – Бишкек.: Бишкектранзит, 2001. – 253 с.

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Mamitov А., & Kuluyev, B. (2024). 17-18 yoshli talabalarda koordinatsion qobiliyatlarning tuzilishi va ularning namoyon bo‘lishi. Sport Ilm-Fanining Dolzarb Muammolari, 2(2), 34–41. Retrieved from https://sport-science.uz/index.php/journal/article/view/153