Jismoniy tarbiya va sport boʻyicha mutaxassislarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish instituti Farg‘ona filialida malaka oshirish, ilmiy ishlar, innovatsion faoliyat va istiqboldagi masalalar
Annotasiya
Ushbu maqolada Oʻzbekistonda jismoniy tarbiya va sportni yanada rivojlantirish davlatimiz siyosatining ustuvor yoʻnalishlaridan biri hisoblanganligi, jismoniy tarbiya va sport boʻyicha mutaxassislarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish instituti Farg‘ona filialida amalga oshirilayotgan malaka oshirish, ilmiy ishlar va innovatsion faoliyat natijalari, uni takomillashtirish hamda istiqboldagi masalalar bayon etilgan.
Kalit so‘zlar:
jismoniy tarbiya va sport ommaviy sport malaka oshirish ilmiy ishlar innovatsion faoliyat ilmiy salohiyat oʻquv va uslubiy adabiyotlarBibliografik manbalar
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 5-martdagi “Jismoniy tarbiya va sport sohasida davlat boshqaruvi tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi
PF–5368-sonli Farmoni. https://lex.uz/docs/-3578121.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 28-yanvardagi PF-60-son Farmoni 2022 — 2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning Taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 4-iyuldagi “Jismoniy tarbiya va sport bo‘yicha mutaxassislarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish tizimini yanada takomillashtirish to‘g‘risida”gi 355-son qarori. https://lex.uz/docs/-6093267.
Tursunaliyev, Z. Rasulov, O. Utenov – O‘zbekistonda jismoniy tarbiya va sport bo‘yicha mutaxassislarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish tizimini takomillashtirish borasidagi istiqbollar. / “Sport ilm-fanining dolzarb muammolari” xalqaro ilmiy-nazariy jurnali / 2023-yil 1-son, 12–16-betlar. / HTTPS://SPORT-SCIENCE.UZ
Tishabayev A. «Yangi O‘zbеkistоnda taraqqiyоt stratеgiyasi». O‘quv qо‘llanma. Toshkent. 2023 yil.
Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Kategoriyalar
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2024 Алишер Тишабаев

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.